08/11/2009

Sugestie dla świętego Mikołaja - część pierwsza

Uwielbiam kupować prezenty. Nie przeczę, lubię je też otrzymywać, ale to wyszukiwanie prezentów, tak by idealnie trafić w gust obdarowanego, sprawia mi największą przyjemność. Dlatego planowanie prezentów gwiazdkowych zaczynam już w październiku, albo nawet wcześniej - nie tylko pozwala mi to rozłożyć koszty, ale też zostawia czas na nieprzewidziane opóźnienia czy brak towaru - bo większość kupuję online, jak zresztą wielu tubylców - w ostatnich latach wartość prezentów kupionych w necie była wyższa, niż w tradycyjnych sklepach.
Dziś upominki dla dzieci: są to rzeczy, które wybrałam z różnych tutejszych sklepów (lub zagranicznych), wiele będzie więc niedostępnych w Pl, ale ta lista ma służyć jako inspiracja.
Ozdobne poduszki i jaśki to angielski bzik. Jest to przy tym łatwy i tani sposób na ozdobienie dziecięcego pokoiku. Jest ich tutaj olbrzymi wybór, mnie ostatnio spodobała się ta poniżej. Nie tylko jest urocza, ale jest też spod znaku Fairtrade (Sprawiedliwy Handel).

Dziecięca ciekawość to coś, co warto rozbudzać, a album My Earthbook to idealny sposób na przechowywanie różnych, przyniesionych z podwórka czy ze spaceru, skarbów. W albumie znajduje się też przybornik, zawierający nożyczki, szkło powiększające, linijkę, ołówek i notatnik. My Earthbook znalazłam w sklepie-sezamie cudownego skandynawskiego designu.

Trzeci prezent jest tylko dla dziewczynek - zestaw do kucyków w uroczo kiczowatym, stylizowanym blaszanym pudełku - jest w nim wszystko, co potrzebne małej elegantce.

Pamiętam z dzieciństwa, jak wiele frajdy sprawiało mi smażenie kiełbasek na ognisku. Pamiętam też, jak skwierczały w ogniu te, które spadły z patyka. Te widełki sprawdzą się lepiej  niż patyk - na zdjęciu pokazano podpiekanie crumpets (które bardzo lubię), ale można ich używać i do kiełbasek, i do popularnych tutaj marshmallows.

Etsy to kolejna prawdziwa skarbnica - naturalne jest więc, że to tam znalazłam  kompletnie wyposażoną skrzynię skarbów. Świetne rozwiązanie dla zajętych rodziców, którzy nie mają czasu biegać po sklepach w poszukiwaniu różnych drobiazgów - skrzynia pełna jest różności przydatnych młodemu odkrywcy.

No comments:

Post a Comment

Kłaniam się!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails