22/08/2009

Nowa kolekcja Reiss

Wspominałam już o mojej ulubionej ostatnio marce, Reiss. Kolekcja AW09 (Jesień-Zima 09) już jest w sklepach, i jest jeszcze lepsza niż wiosenno - letnia. Mogłabym wejść do sklepu firmowego i po godzinie wyszłabym z kompletną garderobą na najbliższe pół roku, oczywiście gdybym miała gotówkę na zbyciu. Jako że nie mam, muszę wybrać jedną rzecz i myślę, że byłyby to eleganckie czarne spodnie po prawej. Uszyte z wełny z małym dodatkiem elastanu dla wygody ruchów, mają idealny dla mnie fason. Takich formalnych, ale wygodnych spodni nie mam, a jestem pewna, że okazałyby się zbawieniem w niejednej sytuacji spod znaku "nie mam co na siebie włożyć". Najchętniej kupiłabym w obu dostępnych wersjach: oprócz czerni jest także piękny, grafitowy odcień szarości.
Gdyby jednak dobra wróżka sypnęła groszem, kupiłabym także te dwie świetne sukienki.
Ta kobaltowa jest dostępna także w czerni, ale ja uwielbiam taki odcień niebieskiego. Druga, dostępna tylko w kolorze czarnym, perfekcyjnie podkreśla talię i można ją założyć na tyle okazji, że nosiłabym ją pewnie do zdarcia.

No comments:

Post a Comment

Kłaniam się!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails