24/12/2010

Merry Christmas! Wesołych Świąt!

Jak co roku, wysyłaliśmy kartkę zrobioną własnoręcznie. Zamieszczam ją, wraz z życzeniami zdrowych, radosnych świąt oraz wszystkiego naj...w Nowym Roku, dla Was wszystkich, poniżej. Zdjęcia zrobione na łąkach niedaleko domu.

Cytat okolicznościowy oczywiście z Dickensa, bo nie ma bardziej "Christmasowego" pisarza, niż on. Polecam przy okazji jego "Opowieść Wigilijną" w wersji animowanej, z Jim'em Carrey w roli Scroodge'a - bardzo nam się podobała.
I obiecane zdjęcia osiołka - "jasełka" udały się bardzo, to było przedstawienie pełną gębą, jaka szkoda, że ja nigdy czegoś takiego w mojej beznadziejnej podstawówce nie przeżyłam, tym bardziej się cieszę, że moje dziecko mogło w tym uczestniczyć. Więcej po świętach.

Wspaniałych Świąt, kochani, i do Siego Roku!

16 comments:

  1. Wesolych Swiat! Zdrowych, radosnych i pogodnych :)

    ReplyDelete
  2. Wesołych! :) Piękne kartki!

    ReplyDelete
  3. Aniu, najwspanialszych Świąt dla Was. Ciepłych, wesołych, leniwych. Takich jakich zapragniesz:-)

    ReplyDelete
  4. Zachwyciły mnie te kartki!
    Są piękne bardzo.
    A osiołek jest przeuroczy!:)

    Najlepszych z możliwych Świąt dla Was, Aniu!:)

    ReplyDelete
  5. zycze Ci pieknych, radosnych i szczesliwych Swiat:)

    ReplyDelete
  6. Kartki bardzo ladne, a Nicholas przeuroczy:-)

    Aniu, niech Wam sie swietuje w rodzinnej, cieplej i radosnej atmosferze.

    pozdrawiam serdecznie!

    ReplyDelete
  7. Wesołych Świąt, Anno Mario!

    Bardzo mi się podoba pomysł na własne kartki świąteczne, chociaż, z drugiej strony, jeszcze bardziej desakralizuje to Święta i zaczynają gubić swój sens. Co nie znaczy, że z pomysłu nie skorzystam (jeśli kiedykolwiek uda mi się wysłać kartki, bo zdarza się to raczej rzadko).

    ReplyDelete
  8. Anno Mario :) Tobie również wspaniałych dni świątecznych :)

    ReplyDelete
  9. Zachwycające!!!
    Dużo dobrego na cały czas, który PRZED Wami!!!

    ReplyDelete
  10. Osiołek uroczy. Wszystkiego, co najlepsze. Poświątecznie. Na każdy dzień. W tym i w Nowym Roku ;)

    ReplyDelete
  11. Ode mnie już bardziej sylwestrowo, niż świątecznie: wszystkiego najlepszego na każdy z dni nadchodzącego roku! :) Dla całej rodziny. :) Kartki wydlądają rewelacyjnie (oj, żeby mnie się chciało tak, jak mi się nie chce ;) ), a osiołek przefantastyczny!
    Jeszcze raz: udanego roku 2011.

    ReplyDelete
  12. Wszystkiego najsmaczniejszego w 2011!!!

    ReplyDelete
  13. Szczęśliwego Nowego Roku życzy Małgosia

    Często do Ciebie zaglądam, ale rzadko udaje mi się dodać komentarz. Może tym razem.
    Pozdrawiam
    Z przyjemnością czytam Twoje wpisy krajanko

    ReplyDelete
  14. Aniu - nie dotarłam do Ciebie przed świętami, ale teraz jestem i życzę Tobie i całej Twojej rodzinie wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!!!

    A nam czytelnikom Twojego bloga, życzę, żebyśmy mieli mnóstwo do czytania :)))

    ReplyDelete
  15. Bardzo serdecznie dziękuję za wszystkie życzenia i miłe słowa!

    ReplyDelete

Kłaniam się!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails