07/09/2010

Kometa nad Doliną Muminków

Dzięki nieocenionej społeczności Twittera dowiedziałam się o nowym filmie 3D o Muminkach, Moomins and the Comet Chase. Premiera miała miejsce na festiwalu w Cannes, i film pokazano w sierpniu w Skandynawii, niestety nic nie słyszę o brytyjskiej premierze - mimo, że Wikipedia podaje, iż to ko-produkcja fińsko - polsko - brytyjska. Film zainspirował legendarny polski serial wytwórni Se-ma-for, Opowiadania Muminków, a piosenkę do niego napisała Bjork.
Poniżej zajawka:


Czy film był pokazywany w Polsce?

8 comments:

  1. Głowę dam, że nie było u nas premiery! Szukam i szukam info, ale nic! Dzięki bardzo! :-)

    ReplyDelete
  2. Ja też szukam i na razie zero informacji o tym, czy i kiedy będzie w kinach w UK:-(

    ReplyDelete
  3. Anno Mario :) Ty jesteś wielką fanką Muminków? :)

    ReplyDelete
  4. Mała Mi,

    na pewno są większe ode mnie fanki, ale lubię Muminki - no i zabrałabym synka do kina na 3D, on lubi chodzić do kina.

    ReplyDelete
  5. W Polsce nie było żadnej informacji o tym filmie.Sama bym poszła.Uwielbiam Muminki.Czytam czasami fragmenty na...dobry nastrój!

    ReplyDelete
  6. aj, mam nadzieję, że muminki zawitają do kraju nad Wisłą

    ReplyDelete
  7. Do wszystkich - pewna czytelniczka doniosła mi, że film był już pokazywany w Polsce.

    ReplyDelete
  8. Pamiętam rysunkową wersję "Komety", chociaż o ile sobie przypominam, działała na mnie dość przygnębiająco. Zresztą, jak tak sobie myślę, to całe Muminki są przepełnione lękiem i smutkiem (przynajmniej tak mi się teraz wydaje), a mimo to sama kojarzę je raczej z domowym ciepełkiem. Ciekawe.

    ReplyDelete

Kłaniam się!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails